نحوه برگزاری امتحانات ترم تابستان دانشگاه پیغام نور اعلام شد

به گزارش مجله پیامک مسعود، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور گفت: امتحانات ترم تابستان دانشگاه پیغام نور در قالب دروس خودخوان و دروس دارای استاد به شیوه های جداگانه برگزار می گردد.

نحوه برگزاری امتحانات ترم تابستان دانشگاه پیغام نور اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، امیرحسین بهروز دبیر شورای اطلاع رسانی و مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور گفت: آزمون های دروس خودخوان به صورت متمرکز و به وسیله مرکز سنجش و آزمون دانشگاه مطابق با تقویم آموزشی و برنامه امتحانی اعلام شده در این دوره برگزار می گردد.

وی با عنوان اینکه در این آزمون ها دانشجو باید به وسیله سامانه مرکز سنجش و آزمون دقیقا در ساعت مشخص شده در امتحان مرتبط شرکت نمایند؛ اضافه کرد: راهنمای استفاده از این سامانه، آدرس درگاه های ورود به آزمون برای دانشجویان و تمامی اطلاعیه های به روز در تارنمای azmoon.pnu.ac.ir اطلاع رسانی می گردد.

بهروز ادامه داد: دانشجویانی که امکان استفاده از ابراز های هوشمند مورد احتیاج را ندارند، ضروری است روز قبل آزمون موضوع را به مرکز یا واحد محل تحصیل خود اعلام نمایند.

وی توضیح داد: برگزاری امتحانات این دسته از دانشجویان توسط مرکز یا واحد تحصیل انجام می گردد و مراکز و واحد های مربوطه موظف هستند، تمهیدات لازم را در این خصوص اتخاذ نمایند.

دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه پیغام نور درخصوص آزمون های دروس عادی نیز گفت: ارزشیابی دروس عادی یا دروس دارای استاد طبق دستورالعمل نیم سال دوم 98-99 و به صورت غیرحضوری توسط استان ها برگزار می گردد.

وی تاکید نمود: دروسی که در یک منطقه به شکل خودخوان ارائه شده ممکن است در منطقه دیگری به صورت عادی و غیرخودخوان ارائه شده باشد، لذا برگزاری آزمون یک درس در یک منطقه ممکن است توسط مرکز آزمون انجام گردد و ازمون همان درس در منطقه دیگری به شیوه ارزشیابی دروس عادی برگزار گردد.

وی در خاتمه اعلام نمود: دانشجویان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سامانه مرکز سنجش و آزمون مراجعه و یا با حوزه امتحانات مرکز و واحد های خود تماس حاصل نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1020

به "نحوه برگزاری امتحانات ترم تابستان دانشگاه پیغام نور اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه برگزاری امتحانات ترم تابستان دانشگاه پیغام نور اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید