هرناندس: نیمکت نشینی هایم در بایرن مونیخ ادامه داشته باشد فکر دیگری خواهم کرد

به گزارش مجله پیامک مسعود، مدافع فرانسوی تیم فوتبال بایرن مونیخ به مدیران این تیم هشدار داد در صورتی که به مهره ای پررنگ در ترکیب باواریایی ها تبدیل نگردد، ممکن است از آنها جدا گردد.

هرناندس: نیمکت نشینی هایم در بایرن مونیخ ادامه داشته باشد فکر دیگری خواهم کرد

به گزارش خبرنگاران، لوکاس هرناندس مدافع تیم فوتبال بایرن مونیخ می گوید اگر وضعیتی که فصل گذشته در بایرن مونیخ داشت در فصل جدید هم ادامه داشته باشد، تصمیم دیگری درباره آینده اش خواهد گرفت.

هرناندس 24 ساله که ماه جولای سال گذشته با قراردادی 80 میلیون یورویی از اتلتیکومادرید به بایرن مونیخ پیوست، با وجود پول هنگفتی که برای انتقالش پرداخت شد، در موفقیت های فصل گذشته باواریایی ها نقش پررنگی نداشت و آنقدرها که باید و شاید فرصت بازی به دست نیاورد. به همین دلیل او در مصاحبه اش با سایت تله فوت فرانسه آینده خود را در هاله ای از ابهام قرار داد و گفت: هنوز 4 سال دیگر به انتها قراردادم با بایرن مونیخ مانده است و اگر اوضاع بخواهد همین قدر پیچیده بماند، آن وقت باید دید که چه کاری می توان انجام داد.

ابراز نارضایتی هرناندس درست در زمانی رخ داد که رئیس سابق بایرن مونیخ، اولی هوینس هم در یک مصاحبه جنجالی از دیگر بازیکنان تیم که خبر تمایل شان به جدایی شان شنیده می گردد، تیاگو آلکانتارا و داوید آلابا به شدت انتقاد کرد و برحواشی این روزهای قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان دامن زد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1080

به "هرناندس: نیمکت نشینی هایم در بایرن مونیخ ادامه داشته باشد فکر دیگری خواهم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرناندس: نیمکت نشینی هایم در بایرن مونیخ ادامه داشته باشد فکر دیگری خواهم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید