هیئت مدیره شرکت های استانی سهام عدالت تایید صلاحیت نشدند و به همین دلیل نیز مجامع برگزار نشد

به گزارش مجله پیامک مسعود، خبرگزاری خبرنگاران- مشاور اجرایی سهام عدالت گفت: تایید نشدن صلاحیت برای تصدی هیئت مدیره شرکت های استانی سهام عدالت باعث لغو برگزاری مجامع شرکت های سرمایه گذاری استانی شد.

هیئت مدیره شرکت های استانی سهام عدالت تایید صلاحیت نشدند و به همین دلیل نیز مجامع برگزار نشد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، محمد رضا پور رضایی در رابطه با لغو برگزاری مجامع شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت در 20 و 23 اسفند ماه گفت:شرکت های سرمایه گذاری در طول 10 الی 15 سال گذشته برای ثبت نام سهام عدالت زحمات زیادی کشیدند، اما از این پس فرایند 5 مرحله ای برای شرکت ها سرمایه گذار تعریف شده است که پس از درج نماد و پذیرش، نمادشان در تابلو بورس پذیرش می شوند.

وی ادامه داد: امروز 27 شرکت سرمایه گذاری استانی در سطح کشور وجود دارد که مراحل پذیرش، ثبت و بازگشایی نماد را انجام دادند و مرحله اساسنامه و برگزاری مجامع آن ها در حال اجرا است.

مشاوره اجرایی سهام عدالت گفت: قرار بود انتخابات هیئت مدیره شرکت های استانی سهام عدالت در زمان معین شده یعنی بیستم و بیست و سوم اسفندماه برگزار گردد، اما با هماهنگی شورای عالی بورس و وزارت اقتصاد لغو و به سال بعد موکول شد.

وی ادامه داد: برای اینکه سهامداران بتوانند در مجامع استانی خود شرکت نمایند حتما باید در سامانه سجام ثبت نام نمایند بنابراین برای مشارکت بیشتر سهامداران مجامع لغو شد.

پور رضایی تاکید نمود: هیئت مدیره شرکت های استانی سهام عدالت تایید صلاحیت نشدند به همین دلیل مجامع برگزار نشد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، وی توضیح داد:شرکت سرمایه گذاری استان تهران و البرز 3 میلیون و 400 هزار سهامدار دارد که ثبت نماد شرکت های سرمایه گذاری تهران و البرز در حال اجرا است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1405

به "هیئت مدیره شرکت های استانی سهام عدالت تایید صلاحیت نشدند و به همین دلیل نیز مجامع برگزار نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیئت مدیره شرکت های استانی سهام عدالت تایید صلاحیت نشدند و به همین دلیل نیز مجامع برگزار نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید