هیاتی با نظارت WHO شیوع کروناویروس را آنالیز می نماید

به گزارش مجله پیامک مسعود، هیاتی با نظارت سازمان جهانی بهداشت (WHO) به چین اعزام می گردد تا تحقیقات در خصوص شیوع کروناویروس جدید را شروع کند.

هیاتی با نظارت WHO شیوع کروناویروس را آنالیز می نماید

به گزارش خبرنگاران، در هفته جاری هیاتی از کارشناسان با نظارت سازمان دنیای بهداشت کار خود را در خصوص شیوع کروناویروس در چین شروع می نمایند و بر این موضوع تمرکز خواهند داشت که چگونه کروناویروس جدید عامل بیماری کووید-19 گسترش پیدا نموده و شدت بیماری به چه صورت است.

این تیم کارشناسی متشکل از 12 عضو بین المللی و 12 همتای چینی است که به دنبال دستیابی به جزئیات بیشتری درباره چگونگی، زمان و مکان آلوده شدن بیش از 1700 کادر درمانی چین به کروناویروس جدید هستند.

تدروس آدهانوم قبریسوس دبیرکل سازمان دنیای بهداشت در این باره گفت: هدف از این ماموریت مشترک، آگاهی یافتن از گام های بعدی در واکنش به بیماری کووید-19 (نام برگزیده از سوی کارشناسان این سازمان برای عفونت حاصل از کروناویروس جدید) و آماده سازیِ چین و دنیا در برابر این بیماریست. همچنین ضروری است به درک درست از نحوه انتقال این ویروس، شدت بیماری و تاثیر اقدامات واکنشی مداوم، توجه ویژه ای گردد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، دکتر مایک راین، مدیر اجرایی برنامه های اضطراری این سازمان نیز اظهار کرد که تصور می گردد در میان این تیم تحقیقاتی، مسئولانی از حوزه سلامت در آمریکا نیز حضور داشته باشند هرچند جزئیات بیشتری در این خصوص ارائه نشده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 701

به "هیاتی با نظارت WHO شیوع کروناویروس را آنالیز می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیاتی با نظارت WHO شیوع کروناویروس را آنالیز می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید