ورود و خروج مسافر از خوزستان ممنوع شد

به گزارش مجله پیامک مسعود، استاندار خوزستان گفت: برای پیشگیری از شیوع کرونا از یکشنبه تمامی پایانه های مسافربری استان خوزستان تعطیل خواهند بود و از ورود و خروج مسافر به داخل خوزستان ممانعت به عمل می آید.

ورود و خروج مسافر از خوزستان ممنوع شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان شنبه شب در گفت وگوی زنده تلویزیونی، اظهار کرد: برای پیشگیری ار شیوع کرونا از از فردا یکشنبه تمامی پایانه های مسافربری استان خوزستان تعطیل خواهند بود و از ورود و خروج مسافر به داخل خوزستان ممانعت به عمل می آید.

وی با تاکید بر تعطیلی همه هایپر مارکت ها و مراکز تجاری پر جمعیت استان، گفت: با افراد خاطی در این زمینه برخورد قاطع خواهد شد.

شریعتی با بیان اینکه درصد فوتی بیماران کرونا در خوزستان 14.1 است، گفت: این درصد در چند روز گذشته 20 درصد بود که با توجه به کارهایی تیم پزشکی در بحث درمان انجام دادند بیماران مبتلای ما زنده ماندند و درصد فوتی کاهش پیدا کرد.

وی با اشاره به موارد بستری و بهبود یافته در بیمارستان عنوان نمود: در بیمارستان رازی تا به امروز 86 بیمار مبتلا به کرونا بستری که از این تعداد 39 بیمار بهبود پیدا کردند.

استاندار خوزستان با اشاره به مناطق درگیر با بیماری کرونا در استان خوزستان عنوان نمود: درغرب اهواز بیشترین مورد در منطقه کیانپارس با 14 بیمار و در رتبه های بعدی مناطق گلستان با 5 بیمار، فرهنگ شهر به 2 بیمار، و در شرق اهواز مهدیس و کوروش هر کدام 5 مورد بیماری مبتلا به کرونا، پاداد 4 مورد و آخر اسفالت 4 مورد گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در 22 روز گذشته با کرونا دست و پنجه نرم می کنیم، گفت: بعضی از مردم از این بیماری اضطراب دارند و بعضی عزیزان خود را از دست دادند؛ برای خروج از این بیماری باید با هم همکاری کنیم این بیماری نشان داده جمعی است که باید برای پیشگیری از ان در کنار هم رفتار و عملکرد خود را اصلاح کنیم.

وی با بیان اینکه ما مدیران دستگاه ها باید شیوه مدیریت خود را اصلاح کنیم در غیر اینصورت شکست می خوریم، گفت: نقش اصلی را مردم و نقش حمایتی را ما ایفا می کنیم ضمن اینکه محور اصلی پیشگیری خود مراقبتی مردم است.

شریعتی اضافه کرد: اگر مردم زندگی خود و خانواده های خود را دوست دارند جز در مواقع ضروری از منازل خارج نشوند؛ پدران و مادران نباید اجازه دهند فرزندان انها ار منزل خارج شوند، جوانان شاید در برابر بیماری توانایی داشته باشند اما بخاطر والدین خود از منزل خارج شوند و این بیماری را به خانه منتقل نکنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 751

به "ورود و خروج مسافر از خوزستان ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود و خروج مسافر از خوزستان ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید