پارک فناوری پردیس برترین میزبان کارآفرینان ایرانی خارج از کشور شد

به گزارش مجله پیامک مسعود، به گزارش خبرنگاران به نقل از پارک فناوری پردیس، تازه ترین رتبه بندی اعلام شده از سوی مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی و فناوری درباره برترین پایگاه های میزبان متخصصان و کارآفرینان ایرانی نشان می دهد پارک فناوری پردیس در بین دیگر پارک های فناوری بهترین عملکرد را در میزبانی از متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور ثبت نموده است.

پارک فناوری پردیس برترین میزبان کارآفرینان ایرانی خارج از کشور شد

در این ارزیابی، پژوهشگاه دانش های بنیادی، پژوهشکده فناوری تولیدات گیاهی دانشگاه شهید باهنر کرمان و پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف رتبه های اول تا سوم را در میان پژوهشگاه ها و موسسات تحقیقاتی در جذب ایرانیان کارآفرین از خارج را به خود اختصاص دادند.

تاسیس شرکت نوپا، برگزاری سخنرانی و کارگاه آموزشی و اشتغال در شرکت های فناور، از جمله مسیرهای همکاری متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور با پارک فناوری پردیس است.

برنامه ارزیابی پایگاه ها، برای نخستین بار در سال 94 و با همکاری 5 مرکز علمی و فناوری منتخب با هدف ایجاد پل ارتباطی با پژوهشگران و کارآفرینان برجسته ایرانی خارج از کشور طراحی و اجرا شده است. هم چنین این برنامه در سال 99 با هدف ایجاد رقابت موثر میان پایگاه های میزبان و همچنین راهنمایی درخواست ها به سمت آن ها با عملکرد مطلوب تر اجرایی شده است.

در برنامه ارزیابی بهترین پایگاه های همکار با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور، بیش از 120 پایگاه تخصصی مورد ارزیابی قرار گرفته است.

ارزیابی مرکز تعاملات ببین المللی معاونت علمی و فناوری در این برنامه براساس شاخص های مورد نظر ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اجرا شده است.

استخراج دقیق شاخص ها و داده های مورد احتیاج، رفع کردن نواقص موجود دوره های گذشته، جمع آوری اصولی بازخورد متقاضیانِ همکاری با پایگاه ها، از جمله اصول ملاحظه شده در انجام این ارزیابی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 تیر 1400 بروزرسانی: 10 تیر 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1546

به "پارک فناوری پردیس برترین میزبان کارآفرینان ایرانی خارج از کشور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک فناوری پردیس برترین میزبان کارآفرینان ایرانی خارج از کشور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید