پودر میکرونیزه آلومینیوم ساب استات دارویی فراوری شد

به گزارش مجله پیامک مسعود، شرکت فراوریی تحقیقاتی اکسین تک تضمین(اکتت) از واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه الزهراء، پیروز به فراوری صنعتی و اخذ پروانه ساخت برای محصول پودر میکرونیزه آلومینیوم ساب استات دارویی از سازمان غذا و دارو شد.

پودر میکرونیزه آلومینیوم ساب استات دارویی فراوری شد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه الزهراء ، شرکت فراوریی تحقیقاتی اکسین تک تضمین(اکتت) از واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه الزهراء، پیروز به فراوری صنعتی و اخذ پروانه ساخت برای محصول پودر میکرونیزه آلومینیوم ساب استات دارویی از سازمان غذا و دارو شد.

مونس پورخسروانی، رئیس هیئت مدیره واحد فناور اکسین تک مرکز رشد دانشگاه الزهراء گفت: ماده اولیه دارویی آلومینیوم ساب استات که در فرمولاسیون محصولات دارویی آنتی هموروئید مورد استفاده قرار می گیرد تا پیش از این از شرکت های فراوری کننده خارجی بویژه شرکت مرک آلمان خریداری می شد که با فراوری این محصول بوسیله شرکت اکسین تک تضمین (اکتت)، امکان تامین احتیاج سالانه شرکت های داروسازی داخلی فراهم شده است.

وی اضافه کرد: خودکفایی در فراوری این محصول، علاوه بر خدمتی که به جامعه داروسازی نموده، سبب ارتقا دانش، ارزش آفرینی، جلوگیری از خروج ارز و ایجاد ارزش اضافه نموده بوده است و نیز نمونه پیروزی از تبدیل ایده به کار، ترویج کارگروهی و کارآفرینی در سال رونق فراوری است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 446

به "پودر میکرونیزه آلومینیوم ساب استات دارویی فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پودر میکرونیزه آلومینیوم ساب استات دارویی فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید