ویزای کانادا: کمبود 300 هزار خانه در کانادا به علت نادیده انگاشتن دانشجویان در آمارها

به گزارش مجله پیامک مسعود، اگر سیاست گذاران بخواهند به حل بحران قیمت مسکن در کانادا یاری کنند، ابتدا باید اقدام به ایجاد خانه های اجاره ای در نزدیکی کالج ها و دانشگاه ها کنند.

ویزای کانادا: کمبود 300 هزار خانه در کانادا به علت نادیده انگاشتن دانشجویان در آمارها

این برداشتی از یک مطالعه نو CIBC است که تخمین می زند کانادا به علت شمارش نادرست یا عدم شمارش دانشجویان در سرشماری ها، با کمبود 300 هزار واحد مسکونی روبرو شده است.

در سرشماری های کانادا، دانشجویانی که در طول سال تحصیلی از خانه دور هستند اما طی تعطیلات تابستان به خانه برمی گردند، جزو افرادی محسوب می شوند که با خانواده خود زندگی می نمایند.

داده های سرشماری جهت برآورد تقاضای مسکن در سراسر کشور به وسیله سازمان مسکن و تسهیلات کانادا (CMHC) مورد استفاده قرار گرفته و کاملا تحت نظارت صنعت املاک و مستغلات می باشد.

در شرایط فعلی، داده های CMHC تعادل کاملی بین تعداد خانه های نو ساخته شده و تعداد خانوارهای نوی که در کشور تشکیل شده اند، نشان می دهد. بنابراین، سازندگان مسکن به علت عدم آگاهی از این تقاضا، اقدام به ساخت خانه نو برای پر کردن احتیاج بازار ننموده اند.

Benjamin Tal، معاون CIBC و مولف این گزارش به HuffPost Canada گفت:اگر ما افراد جوان را در این سرشماری ها نادیده بگیریم، در حالی که بیشتر آنها احتیاجمند مسکن اجاره ای می باشند، بنابراین باید عرضه مسکن را افزایش دهیم.

وی اضافه نمود:منطق حکم می نماید که فرض نماییم مراکز شهری با دانشگاه های عظیم، بیشتر تحت تاثیر این موضوع قرار خواهند گرفت و در حال حاضر مشکل، افزایش این تاثیر بر کل کاناداست. درصد کانادایی هایی که به دانشگاه می فرایند طی دهه های اخیر پیوسته در حال افزایش بوده، در عین حال مدارس و کالج های کانادایی به طور همزمان تعداد بیشتری از دانشجویان بین المللی هم را جذب نموده اند، که بیش از پیش بر مقدار تقاضا می افزاید.

Tal اشاره نمود که در بین دانشجویان بین المللی، تقاضا برای مسکن به احتمال زیاد بسیار بیشتر از دانشجویان بومی است، چرا که بیشتر دانشجویان خارجی دارای خانه پدری در کانادا نیستند.

اقتصاددان CIBC تایید می نماید که این رقم 300 هزار تایی، برآوردی تقریبی است. با توجه به فقدان داده های کامل درباره تعداد دانشجویان کانادایی که در طول سال دور از خانه هستند، Tal مجبور به استفاده از داده های ایالات متحده برای پر کردن این شکاف شده است.

او می گوید که سیاست گذاران به یک معیار نو برای محاسبه تقاضای مسکن واقعی از سوی دانشجویان احتیاج دارند.

ما باید قبل از اینکه بتوانیم کاری در این باره انجام دهیم، از این موضوع آگاهی کامل داشته باشیم.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1643

به "ویزای کانادا: کمبود 300 هزار خانه در کانادا به علت نادیده انگاشتن دانشجویان در آمارها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کانادا: کمبود 300 هزار خانه در کانادا به علت نادیده انگاشتن دانشجویان در آمارها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید