کیفر ساترلند رییس جمهور آمریکا می گردد

به گزارش مجله پیامک مسعود، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، کیفر ساترلند ستاره سریال 24 در سریال تریلر سیاسی بازمانده برگزیده محصول شبکه ای بی سی بازی می نماید و در آن نقش رییس جمهور ایالات متحده را ایفا خواهد نمود. ساترلند تهیه کننده اجرایی این سریال هم خواهد بود.

کیفر ساترلند رییس جمهور آمریکا می گردد

علاوه بر ساترلند، سایمون کینبرگ از اکس-من، سوزان بایمل و دیوید گوگنهایم از کمپانی انترتینمنت 360 که نویسنده سریال هم خواهد بود، از تهیه کنندگان اجرایی آن هستند.

بازمانده برگزیده جدیدترین پروژه مشترک بین کمپانی مارک گوردون و ای بی سی است. این کمپانی سازنده درام جدید این شبکه یعنی کوانتیکو و سریال محبوب قدیمی آن یعنی آناتومی گرِی است. پروژه دیگری که در حال حاضر در ای بی سی در دست ساخت است یک سریال درام جنایی تروریستی محصول کمپانی مارک گوردون است که از دستاوردها و تخصص های ری کلی الهام می گیرد؛ مردی که بیشتر از هر کس دیگر در تاریخ، کمیسیونر پلیس نیویورک بوده است. این کمپانی در شبکه های دیگر هم مشغول است و سریال های ری داناون و ذهن های جنایی را برای شبکه شوتایم و یک اسپیناف جدید برای سی بی اس می سازد.

کیفر ساترلند 48 ساله برای ایفای نقش جک باوئر در سریال 24 یک جایزه گلدن گلوب، یک جایزه امی و دو جایزه انجمن بازیگران تلویزیونی را برده است. او فرزند دو بازیگر مشهور کانادایی دونالد ساترلند و شرلی داگلاس است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 369

به "کیفر ساترلند رییس جمهور آمریکا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیفر ساترلند رییس جمهور آمریکا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید