اجاره بها از شرق تا غرب مرکز

به گزارش مجله پیامک مسعود، شرایط نرخ های پیشنهادی موجران در منطقه ها مختلف مرکز مورد آنالیز نهاده شد تحقیقات میدانی از شرایط اجاره بها در منطقه ها مختلف شهری از ارائه نرخ های متفاوت در منطقه ها و محلات مختلف حکایت دارد. آنالیز فایل های اخیر در بازار اجاره که در بنگاه های معاملات ملکی ارائه شده، نشان می دهد در محلات مختلف پیشنهادهای موجران، هم به صورت رهن کامل و هم به صورت ترکیبی از رهن و اجاره بوده است.

اجاره بها از شرق تا غرب مرکز

به گزارش دنیای اقتصاد، این طور که در فایل های بعضی بنگاه های معاملات ملکی دیده می گردد، متقاضیان بازار اجاره اگر عجله ندارند، می توانند احتمالا ملک مورد نظر خود را (یا به صورت رهن کامل یا به صورت ترکیبی از رهن و اجاره) جست وجو نمایند.بر اساس تحقیقات میدانی، قیمت های پیشنهادی در فایل های منطقه ها شمالی تهران محدوده های متنوعی دارد. به اسم مثال در این منطقه ها اندازه پول پیش (ودیعه) پیشنهادی در بعضی فایل ها از 200 میلیون تومان به بالا دیده می گردد. البته برای این فایل ها نرخ اجاره بها در محدوده 6 تا 8 میلیون تومان پیشنهاد شده است. بعلاوه در منطقه ها شمال شرقی فایل های پیشنهاد شده برای رهن کامل در محدوده 200 تا 400 میلیون تومان ارائه شده است.

اجاره بهای پیشنهادی در این منطقه ها غالبا بین 3 تا 5 میلیون تومان است.در منطقه ها شرقی مرکز اندازه رقم های پیشنهاد شده برای پول پیش از حدود 50 میلیون تومان شروع می گردد و غالبا تا 200 میلیون تومان پیشنهاد شده است.اما در منطقه ها غربی هم فایل های رهن و اجاره در محدوده های متنوع دیده می گردد. نرخ های پیشنهادی برای پول پیش در محدوده های 100 تا 500 میلیون از سوی موجران به بنگاه های معاملات ملکی اعلام شده است.

نرخ های پیشنهادی برای اجاره واحدهای با کمتر از 200 میلیون تومان ودیعه، غالبا بین 2 تا 5 میلیون تومان است.در منطقه ها مرکزی هم در فایل های پیشنهادی بازار اجاره، رقم هایی در محدوده 300 تا 450 میلیون تومان بیشتر دیده می گردد. نرخ اجاره بهای پیشنهادی در این منطقه ها غالبا تا سقف 4 میلیون تومان است.فایل های رهن و اجاره ملک در منطقه ها جنوبی تهران هم بیشتر محدوده 50 تا 150 میلیون تومان به اسم ودیعه و 500 هزار تومان تا 2 میلیون تومان از سوی موجران این منطقه ها پیشنهاد شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1633

به "اجاره بها از شرق تا غرب مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجاره بها از شرق تا غرب مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید