اعمال محدودیت در راههای ارتباطی با مجوز کمیسیون ایمنی راهها امکان پذیر است

به گزارش مجله پیامک مسعود، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، اعمال محدودیت در راههای ارتباطی با مجوز کمیسیون ایمنی راهها امکان پذیر است.

اعمال محدودیت در راههای ارتباطی با مجوز کمیسیون ایمنی راهها امکان پذیر است

کلیم الله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در جلسه آنالیز آخرین شرایط تردد در محورهای ارتباطی مشترک خلخال با استان گیلان گفت: هرگونه اعمال محدودیت برای تردد وسایل نقلیه عمومی از جمله اتوبوس های مسافربری در محورهای ارتباطی خلخال به پونل و اسالم تنها با مجوز از سوی کمسیون ایمنی راههای کشور قانونی و عملیاتی است.

تناژ کامیون های حامل شن و ماسه به گیلان کنترل می گردد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل اضافه نمود: در سالهای اخیر با راه اندازی تعداد قابل توجهی از کارگاه های فراوری شن و ماسه و حمل بار اضافه از سوی کامیون های حامل شن و ماسه موجب تخریب آسفالت و زیر سازی این راستاها شده و انتظار می رود با کنترل تناژ بار این کامیون ها از ادامه تخریب این محورها جلوگیری گردد.

وی از برنامه ریزی برای راه اندازی تجهیزات باسکول درابتدای راههای خلخال به استان گیلان با هدف کنترل تناژ بار کامیون های حامل بار شن و ماسه بارگیری شده از کارگاه های فراوری شن و ماسه دانه بندی شده به مقصد استان گیلان اطلاع داد.

وثوقی با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برای راه اندازی تجهیزات باسکول در راستا راه خلخال به اسالم هزینه قابل توجهی را متحمل شده است، موفقیت اجرای طرح کنترل بار کامیون ها در راستا محورهای ارتباطی خلخال به گیلان را در گرو همکاری مامورین پلیس راه استان اردبیل ارزیابی کرد.

وی گفت: با راه اندازی باسکول و استقرار شرکتهای حمل و نقل کالا در محل تعبیه باسکول، علاوه بر جلوگیری از تخریب راههای منطقه با صدور بارنامه حق و حقوق دولت نیز از صدها دستگاه کامیون در حال تردد دراین راستا تامین می گردد.

بعلاوه در این جلسه سرپرست فرمانداری خلخال با اشاره به اعمال محدودیت یک طرفه از سوی پلس راه استان گیلان برای اتوبوس های حامل مسافر در محورهای خلخال به اسالم و خلخال به پونل گفت: محروم کردن خلخال از تورهای گردشگری مختلف و اتوبوس های حامل گردشگران از سوی پلیس راه گیلان پذیرفته نیست و این امر منجر به کاهش تورهای گردشگری به شهرستان می گردد.

سید جواد یحیی زاده اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن زمان برگزاری اردوهای دانش آموزی و حرکت اتوبوس های حامل دانش آموزان خلخال به سمت استان گیلان، انتظار از مسئولین سیاسی و انتظامی استان همسایه گیلان حذف محدودیت یک طرفه اعمال شده برای تردد اتوبوس در راستاهای خلخال به اسالم و پونل در اسرع وقت است.

وی با یادآوری تخریب آسفالت راستاهای ارتباطی با استان گیلان و بعلاوه مسائل ناشی از مسدودیت 6 ماهه راه خلخال به پونل در فصول سرد سال گفت: زمانی که صورتحساب برای اتوبوس های مسافربری حرکت نموده از خلخال یا منطقه ها دیگر کشور از سوی پایانه های مسافربری برای راههای مشترک این شهرستان با گیلان صادر و ترددها شکل قانونی دارد، نمیتوان با اعمال محدودیت های غیرقانونی مانع از تردد وسایل نقلیه عمومی در این راستاها شد.

منبع: همگردی
انتشار: 8 تیر 1401 بروزرسانی: 8 تیر 1401 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1945

به "اعمال محدودیت در راههای ارتباطی با مجوز کمیسیون ایمنی راهها امکان پذیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعمال محدودیت در راههای ارتباطی با مجوز کمیسیون ایمنی راهها امکان پذیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید