افتتاح بازارچه دائمی صنایع دستی در معبد هندوهای بندرعباس

به گزارش مجله پیامک مسعود، بازارچه دائمی صنایع دستی بندرعباس با حضور احمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، رضا برومند مدیرکل میراث فرهنگی هرمزگان، مریم یگانه مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و جمعی از مسئولین در معبد هندوهای بندرعباس افتتاح شد.

افتتاح بازارچه دائمی صنایع دستی در معبد هندوهای بندرعباس

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی هرمزگان، رضا برومند مدیرکل میراث فرهنگی استان در آیین افتتاح این بازارچه گفت: با افتتاح نمایشگاه دائمی صنایع دستی در معبد هندوهای بندرعباس به استقبال هفته دولت رفتیم با این هدف که نگاه مسئولین را به بحث صنایع دستی و استفاده از ظرفیت و توانمندی بانوان استان جلب کنیم.

او با اشاره به این که افتتاح این بازارچه می تواند مصداق بارزی برای سال رونق فراوری در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باشد، اضافه کرد: ان شاءالله این قدم الگویی باشد تا بتوانیم در سایر شهرستان های استان فروشگاه و نمایشگاه دائمی صنایع دستی راه اندازی و دغدغه هنرمندان و صنعتگران را از جهت مکانی برای فروش صنایع دستی برطرف کنیم.

برومند در مورد مساحت این بازارچه گفت: بازارچه دائمی صنایع دستی با مساحتی بالغ بر 250 متر در 21 غرفه راه اندازی شده که هم اکنون 30 هنرمند و صنعتگر صنایع دستی در آن مشغول به فعالیت هستند.

او تأکید کرد: امیدواریم مسئولان به این امر مهم توجه نمایند و در آینده شاهد ایجاد نمایشگاه بزرگ و آبرومند برای صنعتگران صنایع دستی استان باشیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 235

به "افتتاح بازارچه دائمی صنایع دستی در معبد هندوهای بندرعباس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح بازارچه دائمی صنایع دستی در معبد هندوهای بندرعباس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید