افزایش مراکز بازسازی ذخایر آبزیان برای هرمزگان یک ضرورت است

به گزارش مجله پیامک مسعود، با پیگیری و کوشش شیلات هرمزگان با توجه به احتیاج استان مراکز بازسازی ذخایر آبزیان در لنگه، قشم و جاسک در نظر گرفته شده است

افزایش مراکز بازسازی ذخایر آبزیان برای هرمزگان یک ضرورت است

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران هرمزگان، مدیرکل شیلات هرمزگان در حاشیه بازدید از از محل پیشنهادی شیلات هرمزگان جهت ساخت مرکز بازسازی ذخایر بندرلنگه با بیان مطلب بالا گفت: با پیگیری و کوشش شیلات هرمزگان با توجه به احتیاج استان مراکز بازسازی ذخایر آبزیان در لنگه، قشم و جاسک در نظر گرفته شده است که در صورت تخصیص محل مناسب، حمایت و تامین اعتبار فرایند اجرایی و ساخت این مراکز شروع خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت بازسازی ذخایر و حفظ ذخایر ژنتیکی آبزیان گفت: مراکز بازسازی ذخایر آبزیان ظرفیتی ویژه برای صنعت آبزی پروری و همچنین بازسازی ذخایر آبزیان است.

مدیر کل شیلات استان هرمزگان با اشاره به افزایش فشار بر ذخایر آبزیان در دریا ناشی از افزایش جمعیت و افزایش صید ، بازسازی ذخایر را یک ضرورت خواند و گفت: بدون شک تدام صید و صیادی پایدار احتیاجمند به بازسازی ذخایر آبزیان است.

وی افزایش صید از دریا، افزایش سرانه مصرف آبزیان در کشور، جبران اثرات برداشت بی رویه از ذخائر ، ایجاد تعادل و توازن در ذخائر واکوسیستم دریایی را از دیگر دلایل و ضرورت های بازسازی ذخایر خواند.

لازم به ذکر است استان هرمزگان با برخورداری از رتبه اول تولیدات شیلاتی، تنها از یک مرکز بازسازی ذخایر در منطقه کلاهی-میناب برخوردار است و افزایش مراکز بازسازی ذخایر آبزیان برای هرمزگان یک ضرورت است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1490

به "افزایش مراکز بازسازی ذخایر آبزیان برای هرمزگان یک ضرورت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش مراکز بازسازی ذخایر آبزیان برای هرمزگان یک ضرورت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید