انیمه معروف مدرسه قهرمانانه من به زودی به سرانجام خواهد رسید

به گزارش مجله پیامک مسعود، مدرسه قهرمانانه من یک انیمه مشهور در دسته بندی انیمه های شونن (انیمه با مخاطب نوجوان) هست که با داستان مجذوب نماینده خود در خصوص رودرویی قهرمان ها با شخصیت منفی ها، به مدت یک دهه مخاطبان زیادی را مجذوب خود نموده است. داستان دنیایی که قدرت های ماورایی در جامعه تبدیل به اتفاقی عادی شده است و شهروندان با کوسه های خود که همان قدرت آن ها است، به زندگی می پردازند. در این جامعه افرادی که تصمیم دارند از قدرت های خود سوءاستفاده نمایند کم نیستند و به اقدامات شرورانه می پردازند و افرادی که می خواهند جلوی آن ها بایستند و مقابله نمایند، به مدرسه قهرمان ها می روند تا قدرت های خود را تقویت نمایند و به عنوان قهرمان رسمی فارغ التحصیل شوند تا بتوانند از مردم دفاع نمایند. حالا خالق مانگا که مانگاکای معروف کوهی هوریکوشی است، گفته به سرانجام مدرسه قهرمانانه من داستان چیزی نمانده و به زودی داستان شخصیت های دوست داشتنی مانگا و انیمه به سرانجام خواهد رسید.

انیمه معروف مدرسه قهرمانانه من به زودی به سرانجام خواهد رسید

فقط پنج فصل دیگر تا انتها مانگا به جای مانده

کوهی هوریکوشی اعلام نموده که داستان قهرمان های پرتلاش مانگا در تاریخ آگوست 2024 در مانگا به انتها خواهد رسید. این تاریخ به شمسی می گردد مرداد الی شهریور 1403 که یعنی انتها داستان در طی دو ماه آینده رخ خواهد داد. کوهی هوریکوشی پنج آگوست 2024 را تاریخ قطعی انتها مدرسه قهرمانانه من در قالب مانگا اعلام نموده و داستان پس از 430 فصل و یک دهه حضور در مجله هفتگی شونن جامپ به انتهای ماجرای خود می رسد. البته انیمه انتها دیرتری نسبت به مانگا خواهد داشت و احتمالا از یک تا دو سال دیگر ساخت آن ادامه خواهد داشت. سریال در حال حاضر در حال روایت فصل 351 از مانگا است و تا زمانی که به فصل 430 برسد، باید 80 فصل دیگر نیز روایت بگردد؛ پس فعلا تا انتها مدرسه قهرمانانه من در قالب انیمه مدت زمان کوتاه ولی قابل توجهی به جای مانده است.

آخرین گفته های خالق مدرسه قهرمانانه من

هوریکوشی، خالق مدرسه قهرمانانه من اعلام نموده:

او در ادامه اضافه نمود:

مدرسه قهرمانانه من تبدیل به یک موفقیت جهانی در طول دوران پخش خود شد و تعداد زیادی فیلم، بازی های کامپیوتری، بازی های کارتی و کلی محصولات متنوع دیگر نیز با موضوع آن فراوری شده است. فصل شش و فصل هفت برترین فصل های این سریال بودند که داستان شخصیت های دوست داشتنی را به اوج خود رساندند و بخاطر سنگینی احساسی بالای اتفاقات داستان، مخاطبان را با مبارزه های نفس گیر و اتفاقات شوکه کننده به وجد آوردند. حالا تمامی هواداران این انیمه و مانگا، بی صبرانه منتظر انتها مدرسه قهرمانانه من در آینده هستند تا از سرنوشت شخصیت های مورد علاقه خود باخبر بشوند.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 تیر 1403 بروزرسانی: 20 تیر 1403 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 2181

به "انیمه معروف مدرسه قهرمانانه من به زودی به سرانجام خواهد رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انیمه معروف مدرسه قهرمانانه من به زودی به سرانجام خواهد رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید