با 5 دمنوش معجزه آسای سلامت قلب آشنا شوید

به گزارش مجله پیامک مسعود، بعد از یک روز پراسترس و خسته کننده هیچ چیز به مقدار یک دمنوش خوشمزه و پرخاصیت، خستگی را از بدن شما دور نمی کند.

با 5 دمنوش معجزه آسای سلامت قلب آشنا شوید

یکی از موثرترین و برترین روش ها برای مقابله با استرس و اضطراب بیش از مقدار این روزها و تقویت قلب، استفاده از دمنوش های گیاهی است. در این مطلب خبرنگاران 5 دمنوش برای تقویت قلب شما عزیزان معرفی می نماید.

دمنوش گل گاو زبان

گل گاو زبان در راستای تقویت قلب و سیستم عصبی عالی عمل می نماید و برای پاکسازی بدن نیز بسیار مفید است. حین دم کشیدن گل گاو زبان اندکی لیموعمانی یا لیموی تازه و مقداری نبات به آن اضافه کنید تا خوش رنگ تر، خوش بوتر و خوش مزه تر گردد.

دمنوش ترکیبی به، سیب و گل محمدی

به، سیب و گل محمدی، هر سه برای بهبود عملکرد قلب بسیار موثرند؛ حالا ببینید ترکیب آن ها چه معجون جانانه ای برای تقویت قلب می گردد. این دمنوش ترکیبی، یک نوشیدنی مفید برای قلب و کاهش سطح کلسترول بد خون است که عطر و طعم بسیار لذیذی هم دارد.

دمنوش بادرنجبویه

یکی از مهم ترین خواص دمنوش بادرنجبویه محافظت از قلب است. بادرنجبویه چربی خون را پایین می آورد و امکان ابتلا به بیماری های قلبی را تا حد زیادی کاهش می دهد. ضمن این که استرس را کم می نماید و برای کاهش تپش قلب بسیار مفید است.

دمنوش سنبل الطیب

از آن جایی که سنبل الطیب در کنترل استرس موثر است به بدن یاری می نماید تا فشار خون را به خوبی تنظیم کند. این گیاه با کاهش فشار خون و نگه داشتن آن در محدوده سالم، تاثیر مستقیم بر سلامت قلب دارد.

خواص چای سبز برای قلب

در فهرست انواع نوشیدنی مفید برای قلب نباید چای سبز را جا انداخت. چای سبز یک نوشیدنی خوشمزه و سالم است که در این سال های اخیر محبوبیتش بین ایرانی ها بیش تر شده و خیلی از افراد هر روز چای سبز می نوشند. خاصیت آرامش بخشی چای سبز موجب کاهش فشار خون می گردد و خطر لخته شدن خون در رگ ها را نیز پایین می آورد. برای افزایش خواص چای سبز توصیه می گردد که چند قطره لیموترش هم به آن اضافه گردد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب 5 گیاهی که دیابت و قندخون را ضربه فنی می نمایند را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 5 مرداد 1401 بروزرسانی: 5 مرداد 1401 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1970

به "با 5 دمنوش معجزه آسای سلامت قلب آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با 5 دمنوش معجزه آسای سلامت قلب آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید