جلالی تبار: سریال های خانگی با نگاه تجاری فراوری می شوند

به گزارش مجله پیامک مسعود، علیرضا جلالی تبار معتقد است سریال های شبکه نمایش خانگی با نگاه صرف مالی ساخته می شوند و این تفاوت این آثار با مجموعه های تلویزیونی است.

جلالی تبار: سریال های خانگی با نگاه تجاری فراوری می شوند

جهت دریافت مشاوره خدمات ساخت بروشور از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، علیرضا جلالی تبار بازیگر سینما و تلویزیون که اخیراً سریال تلویزیون وارش را روی آنتن داشت، با اشاره به فیلمنامه های متفاوت و پیشنهاد هایی که با موقعیت های نمایشی مختلف در تلویزیون به او ارائه می گردد، گفت: سلیقه ها و تفکرات مختلفی به عنوان نویسنده و کارگردان در ساخت آثار در تلویزیونی وجود دارد. با این حال فکر می کنم ما خوش شانس بوده ایم که محمودرضا تختی و احمد کاوری تیم سازنده سریال وارش در این مجموعه سراغ موقعیت ها و جذابیت هایی رفته اند که پیش از این در بسیاری از سریال ها به آن ها پرداخته نشده بود.

وی با اشاره به تفاوت میان سریال های فراوری شده در شبکه نمایش خانگی و تلویزیون گفت: معمولاً سریال هایی که در نمایش خانگی ساخته می شوند مجموعه هایی هستند که با موضوع کار های تجاری و با نوعی حساب و کتاب مالی به فراوری می رسند، اما نگاه سازندگان در تلویزیون بیشتر متناسب با فضای فرهنگی پیش می رود.

جلالی تبار که ایفای نقش با لهجه های مختلف را در سینما و تلویزیون تجربه نموده است، در این باره هم گفت: لهجه یکی از ابزار های بازیگر برای باورپذیر درآوردن نقش است. من دو فیلم تهرانی با نام مجرم و رخنه بازی کردم، اما کارکتری که ایفا می کنم، آهنگ های مختلفی از یک شخص تهرانی دارد و همین آهنگ ها هم به فضای درست فیلم و باورپذیرتر شدن شخصیت ها یاری می نماید.

بازیگر سریال وارش در ادامه سخنان خود اظهار کرد: من آثاری با لهجه های آذری و حتی خوزستانی هم بازی نموده ام که حضور این لهجه ها در فیلم و سریال ها برای تزئینی شدن کار ها نیست، بلکه به دلیل وجود شخصیتی است که به یک اقلیم تعلق دارد و برای باورپذیرتر شدن قصه می بایست از چنین لهجه هایی استفاده کنیم.

وی در خاتمه درباره اینکه ادای کدام یک از این لهجه ها در بازی سخت تر بوده است؟ گفت: ادای بعضی از لهجه ها ساده است و ادای بعضی از آن ها برای بازیگر یک چالش محسوب می گردد. همچون لهجه های کردی و گیلکی که اجرای درست آن ها خیلی سخت است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 636

به "جلالی تبار: سریال های خانگی با نگاه تجاری فراوری می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلالی تبار: سریال های خانگی با نگاه تجاری فراوری می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید