حذف 170 هزار حساب مرتبط با چین در توییتر

به گزارش مجله پیامک مسعود، توییتر و سایر شبکه های اجتماعی آمریکایی مانند فیس بوک و اینستاگرام در چین مسدود هستند.

حذف 170 هزار حساب مرتبط با چین در توییتر

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

گزارش ها حاکی است توییتر بیش از 170 هزار حساب مرتبط با چین را با اعلام دلیل نفوذ تحت حمایت پکن و به خاطر حمایت این حساب ها از دولت پکن در مساله ویروس کرونا حذف نموده است.

به گزارش ایرنا از ساوت چاینا مورنینگ پست، توییتر 23 هزار و 750 حساب بسیار فعال و همچنین شبکه بزرگتری در حدود 150 هزار حساب تقویت نماینده را که برای حساب های فعال محتوا فراوری می کردند به حالت تعلیق در آورده است.

توییتر به همراه محققانی که حساب ها را تجزیه و تحلیل نموده اند مدعی هستند که این شبکه عمدتا یک مجموع از حساب های جعلی بوده اند.

توییتر و سایر شبکه های اجتماعی آمریکایی مانند فیس بوک و اینستاگرام در چین مسدود هستند.

توییتر همچنین اعلام نموده است این شبکه چینی با شبکه ای که سال گذشته در خصوص هنگ کنگ فعالیت می کرد و مسدود شد در ارتباط بوده است.

اما سخنگوی وزارت خارجه چین نیز امروز آدینه با اعلام اینکه کشورش بزرگترین قربانی اطلاعات نادرست است گفت: توییتر باید حساب هایی که وجه چین را لکه دار می نمایند، خاموش کند.

هوا چون اینگ در یک کنفرانس خبری گفت که بسیاری از شبکه های اجتماعی در خصوص چین دروغ پراکنی می نمایند لذا احتیاج است این شبکه ها صدای چین را به صورت واقعی منعکس نمایند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 939

به "حذف 170 هزار حساب مرتبط با چین در توییتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف 170 هزار حساب مرتبط با چین در توییتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید