خبرنگاران معاون وزیر آموزش و پرورش: 225 هزار تبلت به دانش آموزان نیازمند اهدا شد

به گزارش مجله پیامک مسعود، سبزوار- خبرنگاران- معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: در اجرای طرح راهنمایی و با مشارکت نیکوکاران و دستگاه های اجرایی تا به امروز 225 هزار تبلت برای دانش آموزان نیازمند در کشور تهیه و اهدا شده است.

خبرنگاران معاون وزیر آموزش و پرورش: 225 هزار تبلت به دانش آموزان نیازمند اهدا شد

سیدجواد حسینی روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: طی تفاهمنامه بین وزارت آموزش و پرروش واستانداری ها تامین یک میلیون و 200 هزار تبلت دیگر برای سایر دانش آموزان نیازمند تعهد شده است.

وی ادامه داد: بیش از 72 درصد دانش آموزان کشور به وسیله شبکه شاد آموزش می بینند اما حدود 30 درصد دانش آموزان از تبلت محروم هستند و 700 هزار دانش آموز نیز دسترسی مطلوب به شبکه ملی ارتباطات ندارند.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: تامین تبلت برای دانش آموزان نیازمند نه تنها عدالت آموزشی را محقق می کند بلکه بستر آموزش با کیفیت را برای همه دانش آموزان فراهم می کند.

وی با بیان اینکه آموزش مجازی در بستر شبکه شاد در نظام تعلیم و تربیت کشور اتفاق افتاده است اضافه کرد: شبکه شاد یک بستر داخلی در فضای ایمن و انحصاری است که نسل جوان و دانش آموزان را از هجوم امواج اینترنتی و آسیبهای اجتماعی آن مصون می دارد.

حسینی ادامه داد: از مجموع 15 میلیون دانش آموز کشور حدود 13 میلیون نفر با 700 هزار معلم در قالب 115 هزار مدرسه بطور مستقیم به وسیله شبکه شاد آموزش می بینند.

سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1427

به "خبرنگاران معاون وزیر آموزش و پرورش: 225 هزار تبلت به دانش آموزان نیازمند اهدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون وزیر آموزش و پرورش: 225 هزار تبلت به دانش آموزان نیازمند اهدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید