رونمایی از کارت هواداری ورزش های همگانی

به گزارش مجله پیامک مسعود، تفاهم نامه همکاری بانک گردشگری و فدراسیون ورزش های همگانی با حضور اعضای هیات مدیره بانک و رئیس فدراسیون مذکور امضا شد.

رونمایی از کارت هواداری ورزش های همگانی

به گزارش خبرنگاران بنابر اعلام بانک گردشگری، مراسم رونمایی از کارت هواداری ورزش های همگانی با حضور حسین رحمتی قائم مقام بانک گردشگری و افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزش های همگانی برگزار گردید و طی آن تفاهم نامه همکاری طرفین به امضا رسید.

قائم مقام بانک گردشگری در مراسم رونمایی از کارت هواداری ورزش های همگانی گفت: ورزش همگانی در کشور به سطحی از ارتقا و بالندگی رسیده که با زندگی مردم آمیخته شده و حرکت رو جلوی خود را ادامه خواهد داد.

حسین رحمتی با بیان اینکه ورزش همگانی در سال های اخیر در بخش تکنولوژی و علمی متحول شده است، اضافه کرد: امروز ورزش همگانی یک پیاده روی ساده نیست و به سمت ورزش های گروهی سوق پیدا نموده و لذا همه باید به این موضوع مهم توجه نمایند.

وی ادامه داد: بانک گردشگری اثرگذاری خود در حوزه ورزش را در رشته های والیبال و فوتبال (تیم پرسپولیس) نشان داده و یاری ها و حمایت های لازم را داشته است. اکنون نیز در نظر داریم از ظرفیت های بانک در یاری به تامین سلامت مردم استفاده کنیم.

قائم مقام بانک گردشگری گفت: در پی تعامل و همکاری دو طرفه هستیم تا بتوانیم از ظرفیت ورزش همگانی کشور 20 میلیون عضو جذب کنیم و شرایط را برای بهتر شدن ورزش همگانی در بین مردم فراهم کنیم.

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت توسعه ورزش همگانی در کشور از همکاری و حمایت بانک گردشگری تقدیر کرد و گفت: تمام اقداماتی که از سوی فدراسیون ورزش های همگانی و بانک گردشگری صورت خواهد گرفت، در جهت ساختن آینده ای روشن برای مردم ایران است که بتوانیم با همکاری یکدیگر به سمت توسعه پایدار ورزش همگانی در کشور حرکت کنیم.

افشین ملایی با بیان این که توجه و نگاه رسانه ها به سمت ورزش قهرمانی است، اظهار داشت: باید به سلامت مردم که در سال های گذشته مورد توجه قرار نگرفته، بیشتر از گذشته اهمیت داد و با داشتن برنامه های تاثیرگذار این خلا را پر کرد تا ورزش همگانی و تامین سلامت مردم در اولویت قرار بگیرد.

وی ادامه داد: ائتلاف فدراسیون ورزش های همگانی و بانک گردشگری به سود ملت ایران خواهد بود و با پتانسیلی که این دو نهاد دارند، قطعا اتفاقات خوبی برای سلامت مردم رقم خواهد خورد. این تفاهم نامه نقطه عطفی در تعامل فدراسیون با بانک گردشگری محسوب خواهد شد و امیدوارم بتوانیم گام های موثری در این راستا برداریم.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1820

به "رونمایی از کارت هواداری ورزش های همگانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از کارت هواداری ورزش های همگانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید