عبدیان برای دانشگر استوری گذاشت، برای فکری سکوت کرد!

به گزارش مجله پیامک مسعود، گفته می شود مهدی عبدیان چندی پیش علیه سرمربی استقلال در نشست هیات مدیره اظهاراتی انجام داده که این موضوع به گوش فکری رسیده و باعث اختلاف بین طرفین شده است.

عبدیان برای دانشگر استوری گذاشت، برای فکری سکوت کرد!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بعد از بازی با پرسپولیس بود که مهدی عبدیان و حمیدرضا آصفی ادعا کردند استقلال خوب کار نکرده و از عملکرد این تیم راضی نیستند. همین 2 اظهار نظر کافی بود تا شایعه مذاکره خلیل زاده با مجیدی در فضای مجازی مطرح و جدی شود اما کنایه های فکری به اعضای هیات مدیره در مصاحبه پیش از بازی با تراکتور باعث شد تا حجت نظری و خلیل زاده اعلام کنند باشگاه قاطعانه از فکری حمایت می کند و هیچ نیتی برای برکناری سرمربی استقلال ندارند اما همچنان عبدیان و آصفی واکنس نشان ندادند تا اختلاف این دو با فکری عیان شود.

بعد از برتری پرگل استقلال مقابل تراکتور پیش بینی می شد عبدیان و آصفی که منتقد فکری هستند از وی حمایت و خوشحالی خود را از برد تیمشان نشان بدهند اما سکوت این دو نفر اختلافشان با سرمربی آبی پوشان را علنی کرد. حتی عبدیان عضو هیات مدیره استقلال امروز برای تولد دانشگر استوری گذاشت اما حمایتی از فکری نکرد.

گفته می شود مهدی عبدیان چندی پیش علیه سرمربی استقلال در نشست هیات مدیره اظهاراتی انجام داده که این موضوع به گوش فکری رسیده و باعث اختلاف بین طرفین شده است. فکری بعد از بازی با تراکتور با کنایه خطاب به هواداران استقلال گفت: برخی از درون و بیرون می خواهند به استقلال ضربه بزنند!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1308

به "عبدیان برای دانشگر استوری گذاشت، برای فکری سکوت کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدیان برای دانشگر استوری گذاشت، برای فکری سکوت کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید