فیلم ، بازتاب قدرت موشکی ایران در رسانه های چین

به گزارش مجله پیامک مسعود، ویدئویی از قدرت موشکی ایران در یکی از رسانه های چینی با نام شبکه CTGN منتشر شد که در این ویدئو تصاویری از موشک های ساخته شده توسط ایران و فناوری آن ها خودنمایی می نماید.

فیلم ، بازتاب قدرت موشکی ایران در رسانه های چین

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، در دوران قبل از انقلاب اسلامی به دلایل سیاسی و نظامی امکان پیشرفت در بسیاری از زمینه های تسلیحاتی برای کشور ما فراهم نبود، اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانشمندان توانمند ایرانی به ساخت تسلیحات مختلف و ابزارهای دفاعی برای صیانت از مرزهای کشور اقدام نموده اند.

یکی از مهم ترین حوزه هایی که ایرانیان بسیار در آن پیروز بوده و ترس دشمنان را بر انگیخته است، پیشرفت قدرت موشکی ایران است که بخشی کلیدی توان نظامی و دفاعی کشور را تشکیل می دهد. این درحالی است که ملت ایران همیشه و در همه سال های پس از انقلاب به نوعی از تحریم های دیگر کشورها رنج می برده اند که این موضوع در دوران جنگ تحمیلی برای تامین نیازهای دفاعی اولیه ایران به چشم می خورد. امروزه پیشرفت حوزه دفاعی ایران به حدی وسعت یافته است که وزارت دفاع آمریکا در گزارشی قدرت موشکی ایران را به عنوان بزرگترین نیروی موشکی خاور میانه معرفی نموده است.

در ادامه ویدئوی پخش شده توسط شبکه چینی CTGN را مشاهده می کنید:

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 977

به "فیلم ، بازتاب قدرت موشکی ایران در رسانه های چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، بازتاب قدرت موشکی ایران در رسانه های چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید