چین می تواند صنایع کشور را متحول کند، 400 میلیارد دلار سرمایه گذاری برای ایران یعنی پیروزی خبرنگاران

به گزارش مجله پیامک مسعود، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: ایران باید از فناوری های روز دنیا استفاده کند تا صنایع کشور بتوانند حرفی برای گفتن در دنیا را داشته باشد، به همین دلیل قراداد با چین به ما یاری می نماید تا ...

چین می تواند صنایع کشور را متحول کند، 400 میلیارد دلار سرمایه گذاری برای ایران یعنی پیروزی خبرنگاران

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

روح الله عباسپور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، در رابطه با قراداد چین، اظهار کرد: فارغ از بحث های دیگر باید به این موضوع اشاره نمود که این قرارداد می تواند به صنایع کشور یاری شایانی کند.

وی ادامه داد: حدود 400 میلیارد دلار قرار است در تمام عرصه ها در کشور سرمایه گذاری گردد که صنایع از این امر سهم به سزایی دارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: مردم نگران این قراداد نباشند، زیرا نمایندگان اجازه نخواهند داد قرادادی خلاف منفعت کشور منعقد گردد از این رو این قراداد یک قراداد برد-برد برای ایران و هم برای چین است.

عباسپور توضیح داد: ایران باید از فناوری های روز دنیا استفاده کند تا صنایع کشور بتوانند حرفی برای گفتن در دنیا را داشته باشند به همین دلیل قراداد با چین به ما یاری می نماید تا فناوری و تکنولوژی را از یک ابرقدرت دنیا چه در مالی و چه در سیاسی و تکنولوژی استفاده کنیم در جهت قوی مند سازی کشور.

وی با بیان اینکه مخالفان این قرارداد ضدانقلاب و کشور های مخالف ایران هستند، بیان نمود: آمریکا منع نموده بود که هر کشوری بالای 20 میلیارد دلار در ایران سرمایه گذاری کند، اما این قرارداد می تواند تابوی این تحریم را بشکند و کشور های دیگر را ترغیب کند تا در ایران سرمایه گذاری نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1448

به "چین می تواند صنایع کشور را متحول کند، 400 میلیارد دلار سرمایه گذاری برای ایران یعنی پیروزی خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین می تواند صنایع کشور را متحول کند، 400 میلیارد دلار سرمایه گذاری برای ایران یعنی پیروزی خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید