نماینده اردل: ملت ایران درخصوص منافع ملی خویش با هیچکس شوخی ندارد

به گزارش مجله پیامک مسعود، نماینده مردم اردل در مجلس گفت: حضور پررنگ و یکپارچه مردم در راهپیمایی 22 بهمن به جهان نشان داد که ملت ایران در مورد منافع ملی خویش با هیچ کس شوخی ندارد و در این راستا محکم ایستادگی می نماید.

نماینده اردل: ملت ایران درخصوص منافع ملی خویش با هیچکس شوخی ندارد

علی کاظمی در حاشیه راه پیمایی 22 بهمن در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نظام متعلق به تمام اقشار مردم بوده و ولی نعمت اصلی نظام آنان هستند لذا با مشارکت خود از آن حفاظت و حمایت می نمایند.

وی با بیان اینکه 22 بهمن ماه یکی از روزهای تاریخی کشور و متعلق به مردم است، اضافه کرد: اعتقاد دارم هرچند مردم نقدها جدی به مسئولان اجرایی به دلیل مسائل مالی و معیشتی دارند اما پای نظام هستند و می دانند که این انقلاب با خون پاک مردم این سرزمین آبیاری شده و از آن محافظت می نمایند.

کاظمی توضیح داد: امروز مردم با حضور غرورآفرین همراه با اتحاد و انسجام و نپرداختن به شعارهای حاشیه ای به جهانیان اثبات کردند که همراه نظام و انقلاب بوده و با خلق حماسه ای دیگر این همراهی را به رخ جهانیان کشیدند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه دشمنان قسم خورده ایران تصور می کردند به دلیل مسائل مالی، مردم در کنار نظام نیستند، تاکید نمود: حضور پررنگ و یکپارچه مردم در راهپیمایی 22 بهمن به جهان نشان داد که ملت ایران در مورد منافع ملی خویش با هیچ کس شوخی ندارد و در این راستا محکم ایستادگی می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 62

به "نماینده اردل: ملت ایران درخصوص منافع ملی خویش با هیچکس شوخی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده اردل: ملت ایران درخصوص منافع ملی خویش با هیچکس شوخی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید