واکنش اتحادیه جهانی کشتی به غیبت یزدانی و هادی در قهرمانی جهان

به گزارش مجله پیامک مسعود، اتحادیه جهانی کشتی نسبت به غیبت ناگهانی رضا یزدانی و پرویز هادی 2 چهره شاخص تیم ملی ایران در رقابت های قهرمانی جهان واکنش نشان داد و آن را غیرمنتظره و ناگهانی دانست.

واکنش اتحادیه جهانی کشتی به غیبت یزدانی و هادی در قهرمانی جهان

به گزارش خبرنگاران، در حالیکه نام رضا یزدانی دارنده 2 مدال طلای جهان و پرویز هادی دارنده برنز جهان و 2 مدال طلای بازی های آسیایی در فهرست اولیه ایران برای حضور در رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان قرار داشت، اما در لحظات سرانجامی انتشار لیست نهایی، این دو کشتی گیر به علت مصدومیت از ترکیب تیم ملی کنار رفتند تا دو غایب بزرگ و شاخص ایران در رقابت های جهانی باشند.

امروز(چهارشنبه) 4 سپتامبر روز سرانجامی ارائه لیست نهایی کشتی گیران سراسر جهان به اتحادیه جهانی کشتی جهت حضور در رقابت های قهرمانی جهان است و مهلت کشورها برای ارائه ترکیب نهایی به سرانجام می رسد.

اما پس از قطعی شدن غیبت رضا یزدانی و پرویز هادی در این رقابت ها، اتحادیه جهانی کشتی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

اتحادیه جهانی با اشاره به اینکه یزدانی و هادی بدلیل مصدومیت در مراحل سرانجامی تمرینات قادر به همراهی ایران در رقابت های قهرمانی جهان نیستند، عنوان نمود: ایران لیست نهایی آزادکاران خود را اعلام نمود که در ترکیب نهایی شاهد دو تغییر غیرمنتظره بودیم.علی شعبانی که در فینال جام یاشاردوغو مقابل کایل اسنایدر باخت و به عنوان دومی رسید در وزن 97 کیلوگرم جانشین رضا یزدانی دارنده 2 مدال طلای جهان شد. یدالله محبی نیز در وزن 125 کیلوگرم جانشین پرویز هادی دارنده مدال برنز جهان شد.محبی در جام تختی و رقابت های آسیایی به قهرمانی رسید و در جام یاشاردوغو نیز پنجم شد.

به گزارش خبرنگاران، رقابت های کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی جهان 2019 از 23 تا 31 شهریور در نورسلطان پایتخت قزاقستان برگزار می شود.

ترکیب تیم ملی کشتی آزاد ایران با سرمربیگری غلامرضا محمدی در رقابت های قهرمانی جهان 2019 به شرح زیر است:

57 کیلوگرم: رضا اطری

61 کیلوگرم: بهنام احسان پور

65 کیلوگرم: امیرمحمد یزدانی

70 کیلوگرم: یونس امامی

74 کیلوگرم: رضا افضلی

79 کیلوگرم: بهمن تیموری

86 کیلوگرم: حسن یزدانی

92 کیلوگرم: علیرضا کریمی

97 کیلوگرم: علی شعبانی

125 کیلوگرم: یدالله محبی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 225

به "واکنش اتحادیه جهانی کشتی به غیبت یزدانی و هادی در قهرمانی جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش اتحادیه جهانی کشتی به غیبت یزدانی و هادی در قهرمانی جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید