وزیر ارتباطات از فعالان فضای مجازی درخواست نظر خواهی کرد

به گزارش مجله پیامک مسعود، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه اینستاگرام خود نوشت: فعالان فضای مجازی نظرشان را درباره مصاحبه من با لستر هولت مجری شبکه nbc آمریکا بیان نمایند.

وزیر ارتباطات از فعالان فضای مجازی درخواست نظر خواهی کرد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با قرار دادن قسمتی از فیلم مصاحبه اش با شبکه nbc از فعالان فضای مجازی خواست پس از مشاهده آن نظرشان را اعلام نمایند.

بر اساس این گزارش، محمد جواد آذری جهرمی در مصاحبه با لستر هولت، مجری شبکه آمریکا گفته است: محدودسازی و فیلترینگ شبکه های اجتماعی راه چاره نیست چراکه با فیلترینگ جلوی حضور جریان ساز و اثر گذاری بر جامعه بین المللی گرفته می گردد.

وی اضافه نمود: واقعا ما ایرانی ها مردم فوق العاده ای هستیم و تا کنون کارهای بسیار بزرگی انجام داده ایم به خصوص استارت آپ ها و شرکت های که در جهان بهترین هستند و توانستند با کاهش اثر تحریم ها غیر ممکن ها را ممکن نمایند برای چنین مردمی هر چه خدمت کنیم باز هم کم است.

آذری جهرمی اضافه نمود: ما در جهانیی متصل به هم زندگی و دیگر جزایر منزوی وجود ندارد ترامپ با تحریم هایش اول به آمریکا ضربه می زند نه ما. ماهواره مخابرای ناهید یک ، پارسو ظفر تا آخر سال جاری آماده می شوند هدف ما مقابله با تهدیدات زیست محیطی و پایش سیل و زلزله است که در این زمینه آماده همکاری با کشورهای مختلف از جمله اتحادیه اروپا ، کشورهای همسایه چین و روسیه هستیم.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 278

به "وزیر ارتباطات از فعالان فضای مجازی درخواست نظر خواهی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر ارتباطات از فعالان فضای مجازی درخواست نظر خواهی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید