چین و ترکیه برای احداث راه و نیروگاه در هرمزگان اعلام آمادگی کردند

به گزارش مجله پیامک مسعود، مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری هرمزگان این استان را بهشت سرمایه گذاران خارجی معرفی کرد و گفت: شرکت های چینی و ترکیه ای برای سرمایه گذاری در زمینه راه به صورتBOT و احداث نیروگاه اعلام آمادگی کردند.

چین و ترکیه برای احداث راه و نیروگاه در هرمزگان اعلام آمادگی کردند

با ما همراه باشید و با قیمت تور چین تابستان 99 از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران از بندرعباس، مسعود پاکزاد ظهر امروز در ملاقات با هلدینگ چینی یورو آسیا با اشاره به اینکه استان زرخیز هرمزگان مقصد سرمایه گذاران خارجی است گفت: کوشش شده، تا با فراهم سازی زمینه سرمایه گذاری داخلی و خارجی هرمزگان چرخ توسعه استان را با سرعت بیشتری به گردش دربیاوریم.

وی وجود 14 جزیره، مناطق آزاد تجاری، مناطق ویژه مالی، فعالیت 4 جهت حمل و نقل دریایی ریلی، زمینی، هوایی و همچنین فراهم بودن زیرساخت های بندری، ظرفیت های صنعتی، شیلاتی، کشاورزی، معدنی و بازرگانی را از جمله ظرفیت های هرمزگان برشمرد و بیان داشت: هر سرمایه گذاری با توجه به امتیازات موجود در هرمزگان به این استان به عنوان بهشت سرمایه گذاری می نگرد.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری هرمزگان ضمن اشاره به ملاقاتهای جداگانه با شرکت های چینی و شرکت سرمایه گذاری ترکیه ای EN-EZ در بندرعباس، سرمایه گذاران را سفیران مالی هر کشور دانست و توضیح داد: با استقبال ویژه از سرمایه گذاران و تقویت مولفه های سرمایه گذاری در استان در پی تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی هستیم.

پاکزاد با تاکید بر انجام حمایت های لازم و همچنین در نظر دریافت مشوق های جدید برای سرمایه گذاران اضافه کرد: حرکت دولت یازدهم با نگاه و اعتقاد به استفاده بهینه از ظرفیت های هرمزگان در دوران پسابرجام و تبدیل شدن این استان به مقصد سرمایه گذاران است.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 672

به "چین و ترکیه برای احداث راه و نیروگاه در هرمزگان اعلام آمادگی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین و ترکیه برای احداث راه و نیروگاه در هرمزگان اعلام آمادگی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید