گوگل خرید مستقیم در جست وجو را آسان تر می نماید

به گزارش مجله پیامک مسعود، گوگل برای یاری به کسب وکارهای کوچک، گام بزرگی برداشته و خبر از حذف تدریجی کارمزد فروش داده است. علاوه بر این مشتریان از این پس در هنگام جست وجو با روش های پرداخت بیشتری امکان خرید دارند.

گوگل خرید مستقیم در جست وجو را آسان تر می نماید

این شرکت در ماه های گذشته کوشش نموده تا با خدمات آنلاین متنوع تر، دسترسی کسب وکارها را به مشتریان آسان تر کند. از جمله فهرست بندی محصولات خرده فروش ها رایگان شده و این فهرست بندی ها در نتایج جست وجوی وب نیز به نمایش درمی آید.

اکنون گوگل گام عظیم تری برداشته که کار خرده فروش ها را برای فروش محصولات در گوگل آسان تر می نماید. از ماه های آینده، کسب وکارهایی که در برنامه خرید در گوگل مشارکت دارند، نیازی به پرداخت کارمزد نخواهند داشت. علاوه بر این خرده فروش ها این امکان را دارند که از روش های پرداخت شخص ثالث، مانند پی پال و شاپیفای استفاده نمایند.

این شرایط تازه بستر خرید در گوگل را به جایی مناسب برای ارتباط کسب وکارها با مشتریان تبدیل می نماید؛ فارغ از مکانی که خرید در نهایت انجام می گردد. هم چنین با در دسترس قرار دریافت فروشگاه ها و محصولات بیشتر در این پلتفرم، خریداران گزینه های بیشتری برای انتخاب خواهند داشت.

  • حمایت خبرنگاران از کسب وکارهای محلی

کارمزد صفر

اگرچه فروشگاه ها راه های زیادی مانند فهرست برای راهنمایی کاربران به وب سایت خود دارند اما هنوز هم بسیاری ترجیح می دهند از خرید در گوگل استفاده نمایند تا خریداران بتوانند زمانی که چیزی را می یابند به آسانی بخرند. با حذف کارمزد، هزینه های کسب وکار کاهش می یابد و فروشگاه ها آسان تر می توانند در گوگل محصولاتشان را بفروشند. این مورد به تدریج به صورت آزمایشی از ماه های آینده برای فروشندگان فعال خواهد شد.

افزایش راه های مدیریت فروش

با توجه به بازخوردی که گوگل از فروشندگان دریافت نموده است، اکنون راه های بیشتری را برای مدیریت فروش در اختیار کسب وکارها قرار داده است. این ویژگی در ابتدا با افزودن پی پال به عنوان یک راه پرداخت و شاپیفای به عنوان یک راه پرداخت و مدیریت فروش شروع شده است.

درون ریزی آسان فهرست فروش

برای ساده تر کردن ابزارها و تطبیق بیشتر با راهکارهای تجارت آنلاین، گوگل کوشش نموده ابزارهایی را استفاده کند که تا کنون برای فروشندگان پلتفرم های فروش، کاربردی تر بوده است. ازجمله فروشندگان می توانند فهرست محصولات خود را از پلتفرم های دیگر مانند آمازون به پلتفرم گوگل بدون تغییر فرمت آن آپلود نمایند.

محصولات و فروشندگان بیشتر

طبق اعلام گوگل با آسان تر کردن شرایط فروش از ماه های گذشته، رشد قابل توجهی در افزایش تقاضا برای خرید از فروشگاه های کوچک دیده می گردد. برای یاری به مردم در یافتن بهتر این خرده فروشها، گوگل میخواهد یک فیلتر کسب وکارهای کوچک نیز به زبانه خرید اضافه کند.

به گفته گوگل این تغییرات نخست در آمریکا اجرایی می گردد و اعمال آن در سراسر دنیا برای اواخر سال 2020 و طی سال 2021 (1400 خورشیدی) برنامه ریزی شده است تا دسترسی مردم را به راه های بیشتر برای یافتن بهترین محصولات، فروشگاه ها و قیمت ها آسان سازد.

لازم به ذکر است در عین حال که استفاده از خدمات اقتصادی بر بسترهایی مانند گوگل در ایران امکان پذیر نیست، خبرنگاران کوشیده است با طرح های گوناگون از جمله طرح حمایت از کسب وکارهای ایرانی شرایط حمایت از کسب وکارهای داخلی را تسهیل سازد.

هم چنین بخوانید: فرصت های جدید در سیستم همکاری در فروش خبرنگاران

منبع: گوگل بلاگ

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1001

به "گوگل خرید مستقیم در جست وجو را آسان تر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل خرید مستقیم در جست وجو را آسان تر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید