حدود 17 میلیارد تومان برای تکمیل استادیوم کارگران کرمانشاه اختصاص یافت

به گزارش مجله پیامک مسعود، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از اختصاص 17 میلیارد و 500 میلیون تومان برای تکمیل و تجهیز مجموعه ورزشی کارگران شهر کرمانشاه اطلاع داد و گفت: با اختصاص این میزان اعتبار این مجموعه به زودی تکمیل خواهد شد.

حدود 17 میلیارد تومان برای تکمیل استادیوم کارگران کرمانشاه اختصاص یافت

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه حسن عزیزی در جریان بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه از مجموعه ورزشی کارگران شهر کرمانشاه اضافه نمود :اعتبار مورد احتیاج تکمیل این مجموعه از محل اعتبارات بانک رفاه کارگران توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تخصیص یافته است.

وی اظهار کرد: عملیات ساخت مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی شماره یک کارگران کرمانشاه در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع و زیربنایی در حدود هشت هزار و 200 متر مربع از سال 1386 شروع شده است.

به گفته عزیزی، استخر های مردان و زنان این مجموعه با ظرفیت 400 نفر به مساحت 2 هزار و 200 متر مربع آماده بهره برداری است.

وی پرداختن به ورزش را از اولویت های این اداره کل در حوزه کارگری دانست و گفت: استان کرمانشاه دارای سه مجموعه ورزشی کارگری فعال شامل سالن های سرپوشیده، زمین چمن و سالن های بدنسازی در بخش مردان و زنان است.

معاون استاندار کرمانشاه نیز در این بازدید بر بهره برداری از اماکن و ظرفیت های مجموعه استخرهای کارگری در راستای ایجاد امید و نشاط در جامعه کارگری استان تأکید کرد و گفت: با بهره برداری از این مجموعه ها از نیروی کار، ایجاد اشتغال و فراوری استان صیانت خواهد شد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1471

به "حدود 17 میلیارد تومان برای تکمیل استادیوم کارگران کرمانشاه اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدود 17 میلیارد تومان برای تکمیل استادیوم کارگران کرمانشاه اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید