راهبران شغلی به کمک مددجویان زنجانی می آیند

به گزارش مجله پیامک مسعود، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: 50 درصد فرصت های شغلی برای مددجویان از طریق راهبران شغلی ایجاد می شود.

راهبران شغلی به کمک مددجویان زنجانی می آیند

هدایت صفری در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان این که چالش های اقتصادی موجب بالا رفتن مراجعات مردم به این نهاد شده است، گفت: تلاش می کنیم با بهره گیری از ظرفیت های موجود در بخش های مختلف از جمله اشتغال، زمینه درآمدزایی و استقلال اقتصادی و معیشتی جامعه هدف این نهاد را فراهم کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به این که راهبرد کمیته امداد، توانمندسازی جامعه هدف و ایجاد درآمد باثبات و پایدار برای مددجویان تحت حمایت است، اضافه نمود: با همین رویکرد و برنامه ریزی انجام شده و در صورت تامین منابع اعتباری مورد نیاز و همکاری بانک های عامل 4000 فرصت شغلی جدید تا انتها سال جاری برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان ایجاد می شود.

صفری به رویکردهای جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) در حوزه اشتغال زایی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد نیز اشاره کرد و اضافه نمود: طبق الزامات موجود در بخش ایجاد فرصت های شغلی برای مددجویان تحت حمایت و رویکردهای جدید حوزه اشتغال کمیته امداد 50 درصد فرصت های شغلی در سال جاری از طریق راهبران شغلی ایجاد می شود.

وی با اشاره به این که منابع تخصیصی به این نهاد در حوزه اشتغال زایی برای مددجویان تحت حمایت در مقایسه با سال گذشته حدود سه برابر شده است، ادامه داد: امیدواریم با همراهی بانک های عامل، زمینه تحقق برنامه های هدف گذاری شده این نهاد در حوزه اشتغال فراهم شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: ایجاد اشتغال برای نیازمندان عزت نفس این خانواده ها را افزایش داده و بسیار ارزشمند است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 430

به "راهبران شغلی به کمک مددجویان زنجانی می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهبران شغلی به کمک مددجویان زنجانی می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید