هوک به افشاگری وال استریت ژورنال درباره ادامه خرید نفت از ایران واکنش نشان داد

به گزارش مجله پیامک مسعود، فارس نوشت:رئیس گروه اقدام علیه ایران در واکنش به گزارش یک نشریه آمریکایی درباره اعطای معافیت خرید محدود نفت به برخی کشورها، مدعی شد هر کشوری از ایران نفت بخرد، تحریم می شود.

هوک به افشاگری وال استریت ژورنال درباره ادامه خرید نفت از ایران واکنش نشان داد

برایان هوک کننده ویژه رئیس جمهور آمریکا در امور ایران و رئیس گروه اقدام علیه ایران در وزارت خارجه این کشور گفت هر کشوری را که هر مقداری نفت از ایران خریداری کند، تحت تحریم های خود قرار می دهند.

هوک بامداد امروز (جمعه) با صدور بیانیه ای در واکنش به گزارش یک نشریه آمریکایی گفت بعد از انقضای معافیت های هشت کشور در خرید نفت خام از ایران در تاریخ دوم می (12 اردیبهشت) هر کشوری را که از ایران نفت وارد کند، تحریم می کنند.

به نوشته خبرگزاری رویترز در این بیانیه آمده است: حتی اگر کشوری در ماه های قبل نتوانسته بود به سقف مذاکره شده (برای خرید نفت) برسد، بازهم تحریم خواهد شد. سیاست ما به صفر رساندن خرید نفت از ایران است.

نشریه وال استریت ژورنال شامگاه پنجشنبه در گزارشی، درست عکس این سخن هوک را گزارش و افشا کرد که برخی کشورها مانند چین و هند هنوز برای خرید محدود نفت از ایران، معافیت هایی از آمریکا دریافت کرده اند.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 129

به "هوک به افشاگری وال استریت ژورنال درباره ادامه خرید نفت از ایران واکنش نشان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوک به افشاگری وال استریت ژورنال درباره ادامه خرید نفت از ایران واکنش نشان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید