153 هزار مترمربع معابر روستایی دامغان آسفالت شدند

به گزارش مجله پیامک مسعود، به گزارش خبرنگاران، ابوالفضل حسن بیگی شامگاه شنبه در نشست با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان به میزبانی فرمانداری دامغان، ضمن بیان اینکه نهضت آسفالت کردن معابر روستایی در سطح شهرستان اجراشده است، تأکید کرد: در امسال بیش از 153 هزار مترمربع معابر روستایی دامغان آسفالت شده که این میزان با هشت سال گذشته برابر بوده است.

153 هزار مترمربع معابر روستایی دامغان آسفالت شدند

وی بابیان اینکه 75 هزار و 703 مترمربع از این آسفالت در بخش مرکزی و 77 هزار و 526 مترمربع در بخش امیرآباد بوده است، ابراز کرد: از ابتدای امسال، 13 میلیارد و 360 میلیون تومان برای بهسازی و اصلاح معابر روستایی شهرستان، تسهیلات بلاعوض تعمیر و احداث واحدهای مسکونی هزینه شده است.

عضو خانه ملت بابیان اینکه از زمان انحلال جهاد سازندگی چشم و امید مردم به بنیاد مسکن است، اعلام کرد: برکات حساب 100 حضرت امام (ره) و کوشش های بنیاد مسکن درزمینهٔ خدمت رسانی به مردم کشورمان به خصوص محرومان، درخور توجه است.

حسن بیگی در دیگر بخش سخنان خود ضمن بیان اینکه اگر می خواهیم به خودکفایی برسیم باید روستاها را تقویت کنیم تا مردم مجدد به روستاهای خود بازگردند، گفت: حدود دو دهه در دامغان کاری صورت نگرفته است و در روزهای ابتدای آغاز دوره نمایندگی از شنیدن جمله کمبود اعتبارات خسته می شدیم حال آنکه اقدامات انجام شده در دو سال اخیر نشان می دهد پول و امکانات موجود است و ما باید برای جذب آن دوندگی داشته باشیم.

در این نشست در خصوص مصوبات سفرهای روستایی، جابه جایی پایانه مسافربری دامغان، طرح های هادی روستایی و روستاهای فاقد دهیاری بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 39

به "153 هزار مترمربع معابر روستایی دامغان آسفالت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "153 هزار مترمربع معابر روستایی دامغان آسفالت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید