95 درصد دانش آموزان نهاوند واکسن کرونا زده اند

به گزارش مجله پیامک مسعود، خبرنگاران/همدان رئیس اداره آموزش وپرورش نهاوند گفت: 95 درصد دانش آموزان 12 الی 18 ساله شهرستان نهاوند واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

95 درصد دانش آموزان نهاوند واکسن کرونا زده اند

محمدحسین دارایی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: طبق آمار دریافتی از مرکز بهداشت نهاوند، از زمان آغاز واکسیناسیون دانش آموزان 12 الی 18 ساله تا به امروز 95 درصد دانش آموزان شهرستان نهاوند واکسن خود را دریافت کرده اند و حدود 100 درصد فرهنگیان شهرستان نیز دو دز واکسن خود را دریافت کرده اند.

وی شرح داد: از مجموع 15هزار و 365 دانش آموز واجد شرایط تزریق واکسن در شهرستان، 14هزار و 618 نفر یعنی معادل 95 درصد دز اول و 10هزار و 282 نفر معادل 66درصد نیز دز دوم را تزریق کرده اند.

دارایی با بیان اینکه در شرایط کنونی و طبق تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا سیاست آموزش وپرورش بازگشایی تدریجی مدارس بود، یادآوری کرد: ما در سه گام اقدام به بازگشایی تدریجی مدارس شهرستان کردیم که در گام سوم از ابتدای آذرماه مدارس ابتدایی و متوسطه اول، طبق شیوه نامه ها فعالیت خود را آغاز کردند.

وی تاکید کرد: قبل از بازگشایی مدارس کمیته سلامت در همه مدارس شهرستان تشکیل و در این خصوص تدابیر لازم اندیشده شد و برای تشویق و ترغیب دانش آموزان برای انجام واکسیناسیون تلاش های خوبی صورت گرفت.

رئیس اداره آموزش وپرورش نهاوند بیان کرد: باید تلاش کنیم که صد درصد جامعه هدف دانش آموزان 12 تا 18 ساله شهرستان واکسینه شوند و در این زمینه باید از همه ظرفیت ها استفاده کنیم.

دارایی در خاتمه از تمامی دانش آموزانی که به هر دلیلی نتوانسته اند واکسن کرونا را تزریق کنند خواست به منظور سلامتی خود، خانواده و افراد جامعه در اسرع وقت با مراجعه به یکی از مراکز واکسیناسیون در سطح شهر و روستاها اقدام به تزریق واکسن کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1778

به "95 درصد دانش آموزان نهاوند واکسن کرونا زده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "95 درصد دانش آموزان نهاوند واکسن کرونا زده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید