One UI 5.0 سرعت انیمیشن ها را در گوشی های سامسونگ دگرگون می نماید

به گزارش مجله پیامک مسعود، اینطور که به نظر می رسد، رابط کاربری One UI 5.0 سرعت انیمیشن ها را در گوشی های سامسونگ به شکل چشمگیری بهبود خواهد بخشید.

One UI 5.0 سرعت انیمیشن ها را در گوشی های سامسونگ دگرگون می نماید

One UI 5.0 هنوز رسما رونمایی نشده است اما به نظر می رسد به تاریخ رونمایی از آن بسیار نزدیک شده ایم. به احتمال بسیار زیاد، اندروید 13 باید سوار بر این رابط نو راهی گوشی های سامسونگ گردد. از آن جایی که اندروید پاییز امسال رسما در دسترس قرار می گیرد و با توجه به سرعت بالای سامسونگ در انتشار آپدیت های نرم افزاری، انتظار می رود تا قبل از خاتمه امسال میلادی، بسیاری از گوشی های این شرکت پیروز به دریافت این آپدیت شوند.

در این لحظه اطلاعات زیادی در رابطه با One UI 5.0 یا قابلیت هایی که قرار است به لطف آن به گوشی های سامسونگ اضافه گردد در اختیار نداریم. اما می دانیم تمرکز سامسونگ در طراحی این رابط روی افزایش سرعت گوشی ها خواهد بود. گفته می گردد در این نسخه از رابط کاربری شرکت کره ای، سرعت انیمیشن ها در منوهای مختلف گلکسی ها، افزایش چشمگیری خواهد داشت.

One UI 5.0 فقط به یک چیز احتیاج دارد و آن هم سرعت است!

گوشی های سامسونگ این روزها واقعا مشکل خاصی ندارند. جز اینکه به خاطر قابلیت های زیادی که در رابطه کاربری آن ها قرار گرفته شده، حتما به سخت افزاری قدرتمند احتیاج دارند تا بتوانند عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند. در غیر این صورت با لگ و کندی های فراوانی روبرو خواهید شد. بنابراین در رابط One UI 5.0 تنها انتظاری که از سامسونگ می رود این است که روی افزایش سرعت و پایداری گوشی هایش کار کند چون از لحاظ قابلیت، محصولات این شرکت به یک درجه قابل قبول رسیده اند.

این ارتقا شاید جزئی به نظر برسد اما تأثیر چشمگیری روی تجربه کاربری خواهد گذاشت. این حرف را زمانی متوجه می شوید که چند سال با یک گوشی سامسونگ کار نموده باشید و بدانید در طول زمان تا چه مقدار به خاطر سنگینی نرم افزار عملکردش با افت روبرو می گردد. هیچ کسی از یک رابط کاربری که قابلیت های زیادی نداشته باشد گله نمی نماید، به شرط اینکه بسیار پایدار، بهینه و سریع باشد. اما اگر شرایط برعکس را تصور کنیم، صدای کاربران در خواهد آمد چرا که آن ها می خواهند قابلیت های مجذوب نماینده را به برترین شکل ممکن تجربه نمایند، نه اینکه این قابلیت ها یک حالت دکوری به خود بگیرند و فقط در گوشی وجود داشته باشند.

با افزایش سرعت رابط مورد انتظار سامسونگ در کنار رفرش ریت بالای نمایشگر، قطعا کاربران تجربه ای فوق العاده لذت بخش از کار با گوشی های شرکت کره ای خواهند داشت. اگر برنامه ریزی سال گذشته همچنان در اولویت باشد، سامسونگ باید در ماه اکتبر، کنفرانس توسعه دهندگان خود را برگزار کند. سال گذشته رابط کاربری One UI 4.0 اندکی بعد از این کنفرانس رونمایی شد و انتظار داریم امسال هم دقیقا همین اتفاق رخ دهد. حال باید دید آیا خود شرکت تغییری در این برنامه ایجاد می نماید یا خیر.

البته نسخه بتای این رابط بعد از کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ در دسترس قرار می گیرد و برای عرضه رسمی آن باید تا آخر سال منتظر ماند.

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 تیر 1401 بروزرسانی: 24 تیر 1401 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1959

به "One UI 5.0 سرعت انیمیشن ها را در گوشی های سامسونگ دگرگون می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "One UI 5.0 سرعت انیمیشن ها را در گوشی های سامسونگ دگرگون می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید